ELEFANTE PIRATA AMIGURUMI 26933


ELEFANTE PIRATA AMIGURUMI
VER PATRÓN GRATIS

Patrones ELEFANTE | PIRATA amigurumi

Publicado en: Octubre 2017

Idioma: Ingles

MENÚ               PÁGINA PRINCIPAL
 

Este elefante pirata amigurumi es un patrón gratuito que puedes encontrar en https://furlscrochet.com

Este patrón del elefante pirata es muy fácil de hacer, solo necesitaras, lana de color azul, negra, roja, blanca, ojo, aguja de crochet y guata para el relleno.

Las instrucciones están en inglés, pero puedes ver la traducción al español, clicando en la foto o en ver patrón gratis, más abajo tienes el enlace al patrón original.

Te animas a hacerlo?

Hi everyone, and welcome to this October Halloween CAL!

I am J.A. Poolvos from Little Bear Crochets. This month I will guide you through my pattern to make yourself a wonderful amigurumi elephant in costume. There will be an option for a pirate costume and a witch costume, but of course, with a little creativity, you can adjust the basic pattern to suit any extra wishes you may have!

The project will be crocheted in the amigurumi style, which works with continuous rounds. For this we use a Furls Candy or Odyssey Hook in size 3.5. There will also be a giveaway for these hooks for three winners, scroll down to the bottom of this post to enter. Also be sure to join our CAL group Fun with Furls and favorite this pattern on Ravelry, to stay up to date on the happenings with this CAL.
Para más información ver https://furlscrochet.com/blogs/amigurumi-crochet-tutorials/halloween-amigurumi-cal-elephant-in-costume-week-one

En mi página encontraras miles de patrones gratuitos que he ido encontrando, no dudes en buscar hasta encontrar el que mas te guste.

Publicar un comentario

REDES SOCIALES